Cashless
Op GMHC werken we zonder contant geld.
Dat is veiliger en sneller. De clubpas is hét betaalmiddel op GMHC. Met deze
persoonlijke ledenkaart kan alles aan de bar worden afgerekend.
Hoe werkt de
clubpas?
Op de clubpas zelf staat geen geld. Je
kunt zonder pincode betalen, snel en veilig. Je saldo wordt digitaal
bijgehouden.
Dit kun je inzien met bv het
meeleesscherm op de bar maar je kunt ook de Knipapp downloaden en installeren
op de je mobiel.
De Clubpas beheren
Je kunt via www.mijnkniponline.nl inloggen met je clubpas. Daarvoor heb
je een email van de barcommissie ontvangen. Heb je die niet meer dan kun je een
email sturen naar [email protected]. Er zal dan spoedig een nieuwe email
worden verzonden.
Met je emailadres en de door jouw zelf
aangemaakte wachtwoord kun je inloggen in www.mijnkniponline.nl. Daar kun je je gegevens wijzigen, extra
clubpassen aan je account koppelen en in de toekomst ook opwaarderen.
Heb je eenmaal een account, dan kun je
ook via de app je gegevens aanpassen, wijzigen en beheren.
Opwaarderen
van de clubpas is eenvoudig
Het minimale opwaardeerbedrag is nog niet vastgesteld. Wanneer de clubpas via IDEAL-transactie opgewaardeerd kan
worden, zal er een minimaal opwaardeerbedrag worden ingesteld.
Het opwaarderen kan nu alleen nog via
• de bar met een PIN-transactie
• via de website van Twelve.
Je logt in met je eigen lidnummer en wachtwoord, klikt op ‘profiel’
(rechtsboven) en vervolgens op tegoed Twelve, waarna je de clubkaart kunt
opwaarderen met een iDEAL-transactie (nog niet mogelijk bij gmhc).
Blokkeren
van de clubpas
Mocht je de clubpas kwijtraken, dan kun
je deze blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken. Dat
kan allemaal via de app of www.mijnkniponline.nl. Je saldo blijft bestaan. Als je een
nieuwe clubpas hebt, kan je saldo daar naar toe worden overgeschreven.
Nieuwe
clubpas aanvragen
Aanvragen van een teamcard of een
(vervangende) clubpas: [email protected].
Een vervangende pas kost € 5,00. Bij het
op naam stellen van een vervangende clubpas, duurt dit ongeveer 2 weken.
FAQ Clubpas
Meer informatie over onze clubpas vind
je op de veelgestelde vragen over de clubpas.
Q&A Clubpas
Hoe
werkt betalen met de clubpas?
Voor
de administratieve afhandeling heeft GMHC een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem in het clubhuis en
beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de clubpas. Met deze
persoonlijke ledenkaart kun je aan onze bar afrekenen. Uiteraard wordt er
vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan
anderen verstrekt.
Bij
een clubpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de
clubpas voor de kaartlezer van de kassa gehouden, dat is alles. Als er
onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN
betaling of een betaling met een andere clubpas.
Hoe
kan ik saldo laden op mijn clubpas?
Dat
kan aan de bar in het clubhuis of (in de toekomst) via internet (iDEAL). In het
eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je clubpas
gezet.
Kan
ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee,
met het tegoed op je clubpas kan alleen bij GMHC worden afgerekend.
Kan
er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo
wat op de clubpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij
beëindiging van het lidmaatschap.
Hoe
weet ik wat mijn actuele saldo is?
Je
kunt de barmedewerker vragen om op "Saldo” te drukken en de pas voor de
kaartlezer te houden. Het saldo wordt dan getoond. Je ziet je saldo ook op de
website-inloggen- profiel- Tegoed Twelve.
Bovendien
is het mogelijk om:
-Rekeningen
te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
-Log-ins
koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden
ingezien vanuit 1 log-in.
Als
je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de
betreffende pasnummers naar: [email protected]
Wat
doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het
is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de
barcommissaris via [email protected]
De KNIP app
Via onze KNIP app wordt het werken met clubcards nog gemakkelijker! Ook
is er de mogelijkheid om met je mobiel te betalen via de KNIP app.
Heb je de app nog niet? Download de KNIP app dan nu gratis in de App
Store of via Google Play!
Wat kun je allemaal met de KNIP app?
In het kort de voordelen van de KNIP app:
·
Inzicht in het saldo en de transacties van al je rekeningen
·
Uitnodigen van teamgenoten via de KNIP app
·
Geld geven en geld vragen aan andere clubgenoten via WhatsApp. Geen Tikkie,
maar een Knippie!
·
Mogelijkheid tot mobiel betalen via KNIP app
Je clubcard opwaarderen
Met de KNIP app kun je je saldo op je clubcard direct opwaarderen met
iDeal, Credit Card of Direct Debet. Ook heb je de mogelijkheid om automatisch
op te waarderen als je vereniging dat toestaat. (dit zal medio 2018 worden
ingericht)
Je saldo en transacties inzien
Met de KNIP app heb je
overal en direct inzage in je saldo. Wanneer je op een transactie klikt, zie je
precies wat je wanneer hebt afgerekend.
Alles bij elkaar in één app
Je kunt aan je KNIP account meerdere
omgevingen hangen. Dus kom je regelmatig op een andere club van Twelve dan kun je meerdere rekeningen beheren onder één account. Dit is ook
erg handig voor ouders met kinderen die bij verschillende verenigingen spelen.
Daarnaast kun je in een stadion of op een festival van Twelve ook
met de KNIP app betalen. Vraag aan de organisatie of er betaald kan worden met
je KNIP account. Je hebt alles bij elkaar in één app. De KNIP app kunnen
jullie zelf inrichten met jullie eigen clubkleuren en logo. Op deze manier kun
je gebruik maken van je persoonlijke club app. Inzicht, snelheid en gemak, dat
is waar het om draait!
Teamrekening bijhouden
Met de KNIP app kun je
heel makkelijk je teamgenoten koppelen aan dezelfde rekening. Ook kun je
precies zien wie zijn deel al heeft gestort op de teamrekening en wie niet.
Heeft iemand nog niet betaald? Diegene kan direct via de app opwaarderen!
Bovendien is het mogelijk om via WhatsApp snel en gemakkelijk geld over te
maken naar teamgenoten
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Dit
kan via de website-inloggen-mijn profiel-tegoed Twelve.
Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per
e-mail ontvangt je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens heeft
ontvangen, of jouw e-mailadres niet bekend is bij de club, stuur dan een e-mail
naar [email protected].
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan
mijn saldo kwijt?
Blokkeer
je clubpas zo snel mogelijk. Dit kan ook via website-inloggen-mijn
profiel-"tegoed Twelve.
Wat moet ik doen indien mijn clubpas niet werkt?
In
dat geval stuur je een email naar [email protected].
Hoe kom ik aan een nieuwe clubpas?
Een
nieuw pas kan aangevraagd worden bij [email protected] en kost 5 euro. De nieuwe pas wordt
automatisch geactiveerd.
Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na
beëindiging van je lidmaatschap kan het saldo worden gerestitueerd.
Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een clubpas aanvragen?
Ja
dat kan d.m.v. een annonieme clubpas. Deze zijn bij de bar te verkrijgen De
kosten van een clubpas bedragen € 5,-.
Hoe zit het met de GMHC clubpas voor minderjarige leden?
Voor
ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer
over de GMHC clubpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven
limiteren.
Is er een GMHC clubpas voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-clubpas
aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling
het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-clubpas
bedragen € 5,-. Er kan een op teamnaam gepersonaliseerde pas worden aangemaakt.
Maar je kunt ook een annonieme pas daarvoor gebruiken en koppelen aan je team. Voor
aanvragen stuur een mail naar [email protected]
24-2 | Klaverjassen |
31-3 | Klaverjassen |
28-4 | Klaverjassen |
26-5 | Klaverjassen |
Hele agenda |